A közbeszerzési felhívást már nyilvánosságra hozta az önkormányzat. Ennek egy hónap múlva van a beadási határideje, így akár a kivitelezés is elkezdődhet.
A tárnoki közlekedési infrastruktúra rég várt fejlesztései közé tartozik a Vadlúd utcai körforgalom megépítése. Az lakók és az erre közlekedők érdeke lenne, hogy mi ha mihamarabb elkészülne.
A beadási határidő 2021. szeptember 2., ami a kérdések magválaszolása során automatikusan tolódhat.
"Egy újabb mérföldkőhöz érkeztünk! Elindult a kivitelező kiválasztása. Ennek idén lesz győztese, így a jelzett határidőket még lehet tartani"
- írta Lukács László polgármester.
A városi úthálózat fejlesztésére mind Tárnokon, mind Érden nagy szükség volna. Ahhoz képest, hogy két a fővároshoz közeli településről van szó, az utak és utcák kelet-magyarországi állapotokat mutatnak. Ennek legfőbb oka, hogy Budapest elszívja az adófizető cégeket, így alvó városokról beszélünk.
Állami támogatásokra lenne szükség ahhoz, hogy Érd és Tárnok fejlődhessen. Erre viszont a Fidesz-kormány uralma alatt nem számíthatunk. Le kell váltani őket!
(Érd Most nyomán)
Ollero Marco: A kormányzati pénzelvonások miatt nem tudjuk követni a beköltözési hullámot
Érd, Törökbálint, Tárnok és Diósd is ugyanazzal a problémával küzd: miközben a lakosság száma hatalmas léptékben növekszik, a fejlesztések nem haladnak, mivel a Fidesz-kormány csúnyán megvágta a települések költségvetését.
Akkumulátorgyár: Aradszki a Fidesz, a Fidesz pedig a multi érdekeit nézi
Az LMP hiába nyújtott be Tetlák Örs érdi alpolgármester kezdeményezésére egy jól kidolgozott törvényjavaslatot az Érd, Tárnok, Sóskút és Pusztazámor között épülő akkumulátorgyárhoz hasonló veszélyes üzemek ellen, a Fidesz-kormány nem okozott csalódást: megint az emberek kárára döntöttek.
Tetlák Örs: A kormány ne telepíthessen veszélyes üzemeket a kertjeink végébe!
Érd alpolgármestere, az LMP előválasztási képviselő-jelöltje azért küzd, hogy megóvja az érdiek, tárnokiak, sóskútiak és diósdiak lakókörnyezetét.